Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Έρχεται ο βροχοποιός



ΕΡΧΕΤΑΙ...

...ΠΕΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ...

Έρχομαι πίσω Σαλόνικα (γιατί τα δάκρυα στερέψανε...)

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ...ΜΗΝ ΛΥΠΑΣΕ ΚΛΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ....απο έρωτα.......τρελάθηκε...
.
.
Ο ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ

Όταν ήμουνα μικρός
Στα όνειρά μου πάντα ερχότανε
Ένας άσπρος αετός
Με κοιτούσε και θυμότανε

Όταν ήμουνα μικρός
Μες στα κύματα δε μ' ένοιαζε
Αν ο κόσμος είναι απλός
Ή αν έτσι απλώς εμένα μου έμοιαζε
Διαμαντένιος ουρανός

Τ' άστρα στα μάτια της γυαλίζανε
Διαμαντένιος ουρανός
Κάτι φωνές μου ψιθυρίζανε
Αν κατάλαβα ακριβώς
Μου 'πε πως δε θα ξαναρχότανε

Ο πρώτος κεραυνός
Από μακριά ακουγότανε
Έγινα βροχοποιός
Γιατί τα δάκρυα στερέψανε
Πάλι αστράφτει, κοίτα φως
Νιώθω σαν να με μαγέψανε


Έρχεται ο βροχοποιός
Πες του πως τίποτα δε χάθηκε
Μη λυπάσαι, κλαίει αυτός
Από έρωτα τρελάθηκε

Έρχεται ο βροχοποιός
Γιατί τα δάκρυα στερέψανε
Μη λυπάσαι, κλαίει αυτός
Νιώθω σαν να με μαγέψανε

Όταν ήμουνα μικρός
Όλοι λένε πως ξεχνιόμουνα
Στη βεράντα εκεί στο φως
Με κοιτούσες που κοιμόμουνα


Παύλος Παυλίδης

Υ.Γ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΧΑΣΩ ΠΟΤΕ

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Γεια χαρά φίλε μου τι κάνεις?
Είσαι καλα?>
Αυτό το κομμάτι του παύλου με έχει καταπλήξει.
Τον κατέβασα τον διπλό δίσκο του πολύ καλό το live του.
Περιμένω τώρα να βγάλουν νέο δίσκο τα Διάφανα Κρίνα.
Θα τα ξαναπούμε

Καλό χειμώνα

Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης είπε...

Ela re file!!! Mia xara eimai! Ola kala! Esi;

Kala apla den paizete to kommati! :P oso gia ton disko...ti na leme...;)

Gyro ston oktovri lene ta Diafana Krina...ante na goustaroume kai ligo meta apo kairo me to krina!

Kalo xeimona na exoume file...

ta leme!

Μόχα είπε...

oli i kali parea edw.. krina k paylidis! ayta einai!

xairetismata se olous paidia!! :)