Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης 2008



...αν χρειαστεί τον κόσμο θα γυρίσω
θα ζω για την στιγμή που θα σ’ αντικρύσω
και τότε θα σου χαρίσω όλη μου την καρδιά!!!


ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!

Απο που ν'αρχίσω;;

Καταρχήν αισθάνομαι τυχερός που βρέθηκα χθές στο Τελικό του Φεστιβάλ! Ηταν φανταστικά ΟΛΑ! Η διοργάνωση , τα σκηνικά , το πρόγραμμα,οι διαγωνιζόμενοι, ο παρουσιαστής! (:P),ο ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ, ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ! ΟΛΑΑΑ!

Βασικά η ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛ θα την ζήλευε και η...Eurovision! Με όλη αυτή την εναλλαγή χρωμάτων να είναι ΜΑΓΙΚΗ!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 16 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ! Το καθένα είχε την δική του...αίγλη!

Νικητής ο Αλεξανδρος Γουδας με το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΑΝΓΚΟ! Ωραίο τραγούδι δεν μπορώ να πω!απο έναν νεαρό που είναι ο ΣΥΝΘΕΤΗΣ ,ΣΤΟΙΧΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ του τραγουδιού!



Μετα την ολοκλήρωση των 10 τραγουδιών του τελικού,ανέβηκε στην σκηνή ο ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ!
Εμένα μου θύμισε κάτι απο..παλιά! :P Απο τότε που τον ακουγα απ'το κασετόφωνο!!

Διδυμότειχο μπλουζ,Μάτια δίχως λογική, Σουλτάνος της Βαβυλώνας, Έλα ψυχούλα μου, Και τι ζητάω!,Νότος (Α ΡΕ ΜΠΑΜΠΗ ΣΤΟΚΑ!),Ένας τούρκος στο Παρίσι!,Ενας μικρός τιτανικός,Ετσι κι'αλλιως,ΠΟΣΟ ΣΕ ΘΕΛΩ!

Μέσα σε οοολα αυτά τα Κίτρινα ποδήλατα είπανε και το ΗΜΙΦΩΣ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΣΟ ΜΑΓΙΚΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ! :) Όπως αναφέρθηκα και σε ένα παλαιότερο ποστ μου!


ΑΥΤΑ!

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΛΙ ΕΔΩ!

Συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν για το ΦΕΣΤΙΒΑΛ! Έκαναν πραγματικά τρομερή δουλειά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!

Συγχαρητήρια και σε αυτούς που ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ! και ιδικά τα νέα παιδία!

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ!

Καλή συνέχεια και με την δική μου κιθάρα!!! (ασχετο! :P)

Υ.Γ 1 Αλλα εσύ κάτι έχεις ,είσαι εδώ μα απέχεις...!

Υ.Γ 2 Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑΑΑΑ ΗΤΑΝ ...ΚΥΡΙΑΚΗ! :P

Υ.Γ 3 Κι οι δρόμοι ανοιχτοί, στα ύψη οι παλμοί κι ευτυχώς… Που (ΔΕΕΕΝ) ξέρω να χορεύω, που έμαθα να ζω κάθε στιγμή, κάθε λεπτό. Τη σκέψη μου παιδεύω και όπου κι αν σταθώ στην καρδιά μου σε κρατώ, πάλι εσένα αναζητώ.

Υ.Γ 4 Μα εσύ δε μένεις πια εδώ κι αφού πολύ σε νοσταλγώ
θα σηκωθώ και θα χορέψω ένα φανταστικό ταγκό
κι αφού δε μένεις πια εδώ κι αφού πολύ σε νοσταλγώ
σε προσκαλώ σ' ένα φανταστικό ταγκό.

Υ.Γ 5 Ότι άλλο θέλετε σχετικά με το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2008 εδώ

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Ελα ρε φίλε Top Gun προσωπικά μου άρεσε το φεστιβάλ τραγουδιού αλλά τα αποτέλεσματα όπως ξέρεις με ξενερώσανε.
Το φανταστικό τανγκό δεν ήταν σοβαρό τραγούδι για να κερδίσει αλλά τι να πώ, τα περισσότερα τα έχεις δεί στην Ανάρτηση μου.

Λίγα καλά τραγούδια ξεχώρισαν φίλε μου και δυστυχώς δεν βραβεύτηκαν, αλλά το αποτέλεσμα είναι καθαρά υποκειμενικό.

ΥΓ
Παίζει να ανέβω Θέσσ για λίγες μέρες την επόμενη εβδομάδα, αν θέλεις στείλε μου το mail σου στο makrinos_syggenis@hotmail.com , να τα πούμε αν θέλεις απο κοντά και να ανταλλάξουμε απόψεις για την μουσική και τον Παύλο

Με χαιρετισμούς
Γιάννης Ρέμπελος απο την πλατεία στην Ζάκυνθο

Ανέστης Χατζηδιάκος είπε...

Πρώτα απ' όλα χαίρομαι που βρίσκω "συνάδερφο" κι εδώ! Όντως πολύ καλό το φεστιβάλ με μια συναυλία όμως... που δεν ήταν για φεστιβάλ! Το κοινό έπρεπε να είναι κοντά στην σκηνή!!!

Unknown είπε...

Αγαπητέ TopGun σου έχω ανοιχτή πρόσκληση σε ένα blogoπαίχνιδο.

Για περισσότερες λεπτομέρειες κοίτα στο
http://topaiditisplateias.blogspot.com/2008/10/agic-7.html

Θα τα ξαναπούμε, ελπίζω να έλαβες το μύνημα στο Facebook.